Ikea & julsaker...

Jaag är heelt slut.. Dödens trött. Har lagat middag idag också.. Var ju min tur;p hehe..
Föreläsningen idag kändes helt meningslös. (Nästan iallafall). Man blir så jääkla trött på vissa.. Alla kan ju inte vara lika bra som vi Johanna?;) haha..

Sedan blev det IKEA!!! Helt sjukt egentligen.. Julsakerna har kommit.. Jag handlade en jätte fin större röd kruka, fat som man både kan ha julgodis, ljus eller en skit fin julgrupp som man pillar ihop själv.. Hur fint som helst.. Köpte pepparkakor, juleskum, ljus med juldoft och ett annat med rosdoft.. Helt underbart ;) Köpte en liten julklapp/födelsedagspresent till lilla Saga också!!! Hur sött som helst..

Helt seriös så blir man så jääävla sjuk när man är på ikea. Jag kan faaan snart inte gå in där längre;p Jag vill ha hus, inreda.. Tänk och bara köpa det man vill för att göra julmysigt i sitt fina hus.. Alltså jag vill detta så jävla mycket så det går inte att beskriva med ord.. Ingen mening att flytta till större och betala mer.. Vi klara oss bra här där vi bor och jag trivs faktiskt ändå rätt bra häär! Saken är alltså klaar, jag flyttar ingenstans förrens jag har ett hus att flytta till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback