Skitsnack..

Herregud vad skitsnack det finns. Jag undra seriöst hur folk kan sova på nätterna som de håller på.. Helt jävla sjukt juh.. Hur kan man bara beter sig på det sättet?? Jag hade då fan aldrig kunna leva med mig själv om jag själv höll på sådan.. Nee varför inte bara stå upp för det man säger & gör även att det är fel? Då har man ju iallafall varit ärlig..
Alla kan väl göra något dumt men man kan väl iallafall stå för det isåfall.. Tydligen inte.. Ne då kan man ju skylla på andra istället.. Det är ju mycket bättre!!!

Ne, jag är tyvärr så trött på alla människor just nu!! Det finns nog inte många i denna världen som är någonting att ha!!

Tvätten & sedan sätta på någon mysig film man kan bara mysa ner sig i sängen med!! Nu vill jag gosa ner mig med min fina sambo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback