Skola & fika..

Var på föreläsning idag igen.. Många hoppade den, men jag & Helena var där iallafall:)

Jag blir då inte klok på dessa uppgifter.. Är såå jäklans mycket. Så denna tentan ser man ju inte fram emot direkt:/ Usch & fy säger jag bara. Vill bara att nästa kurs ska börja illa kvickt...

Fick ett samtal idag, ett bättre samtal.. Jag hoppas att det går som planerat imorgon!! För då är vi lyckliga!!! =)
Det går bättre & bättre måste jag säga!! :)

Sedan blev det fika på 3g med Emelie..
Var väldigt väldigt länge sedan vi sågs nu.. Alldeles för länge:/ Jag hoppas verkligen inte det ta så lång tid innan vi ses igen. För vi hade faktiskt trevligt ;) Taack för en trevlig stund gumman!!:)

Har hållt på o greja med lite plugg.. Nu är det bara en massa matte kvar;p Usch:p Nehe man kanske ska ta helg också? Hum inte för min del, känns inte som att jag hinner ta det.. Jo imorgon en stund på förmiddagen tills vi kommer hem igen!!:p Nehe, nu har inte jag tid att sitta här med..

Ha en härlig fredagskväll.. Någon som ska se idol? Jag ska nog ha det på iaf, så man hör vad de säger. Men kommer nog inte kika på de;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback