Slingor..

Jim har precis hjälpt mig att slinga håret.. Jim tyckte det var sååå roligt att göra detta?:P haha eller inte;) Tack för hjälpen söötlök! ;) Hum jag kom på att det räcker ju inte med en paket till mitt jävla hår:p Var ju så länge sedan jag gjorde det själv så det hade jag helt glömt bort :/
Så syns jätte mycket kommer det nog inte göra... Men lite bättre än innan iallafall... Det är ju alltid något:p

Köört en liten flicka idag ända till Nävragöl:p Långt åt helsike.. Hur kan man bo så långt från civilisationen??:P hehe.. Det var trevligt iallafall ;)

Har syndat idag och ätit kladdkaka med en klick vaniljglass som jag bakade precis innan jag fixade lite mat...


Detta ska inte hända fler gånger.. Usch vad jag känner mig onyttig just nu:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback