Ge mig sommar..

Jag vill att klockan ska slå 21 så jag kan se desperate housewifes och sen sooova...
Jag är helt dödstrött, att stiga upp så här tidigt på året tar kål på mig.. Jag fattar inte hur jag lyckades varenda dag hela sommaren.. Eller jo det gör jag för då skiner solen ute, det är varmt och man kan sitta ute i troser direkt på morgonen och äta fruktfrukost..

Jag saaaknar all jäkla god melon man åt då. Jag saknar att bara kunna gå ut i troser och sola. Jag saknar att plocka frukt från trädet och bara äta, Jag saknar att bara kunna gå ner till havet och ta ett dopp när man kände för det. Jag saknar alla långa promenader i solnedgången.. Ja behöver jag säga mer?? Jag saknar hela sommarkänslan helt enkelt. Redan nu..

Visst det är mysigt med höst/vinter. Med massor med tända ljus, thé och mys i soffan under en filt.. Men jag föredrar mycket hellre sommaren..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback