Alltid lika skönt med måndagar!

Det innebär ny vecka. Nya utmaningar och nya saker som ska fixas och donas med och jag bara älskar det! :)

Dock tycker jag mindre om det nya schemat som har kommit ut inför nästa delkurs. Fy & blä säger jag bara. Hoppas inte det kommer bli de tiderna ofta iallafall..

Jag har varit nyttit idag & hunnit med mycket! Jag vill bli färdig med den dära tentan bara. Sen blire skönt! :) En massa som ska fixas och donas med..

Vi ska köpa färg och förhoppningsvis så ska målningen sättas igång redan nu i veckan!! Vad jag längtar.. Jag ska måla och göra det så fint ;)

Nehe, nu ska jag nog fortsätta kanske.. Eller ska man passa på att ta en powerwalk i det fina höstvädret? Det regnade imorse och blåste som bara den. Men nu börjar det spricka upp och det är riktigt härligt ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback