Besiktning & plugg...

Sitter just nu och pluggar men kommer inte sådär jätte långt :p
Här behövs städas och det är massor som behövs göras men helt seriöst så skiter jag i det just nu.. Jag behöver komma någonstans med plugget och dessutom kan man ju faktiskt hjälpas åt när min andra hälft kommer hem i eftermiddag :p Då går det ju mycket fortare om man är två ;)

Tänkte försöka hinna lite eftersom jag ska hälsa på Elin och lilla Saga imorgon.. Ska bli såå mysigt ;) hehe!

Ska snart in i duschen för snart är det även seminarie uppe i Kalmar..

Förresten min bil gick igenom besiktningen idag med blankt papper!!!
Yeeeay! En jävla tur måste jag säga. Hade inte haft råd att fixa mer på den nu..
7000 spänn på två dagar på min bil nu.. Tur att man har undansparat, men inte kul heller att sparpengarna gå till sånt. Inget som syns ens ju:p Men men.. Nu ska den väl funka som den ska iallafall:p Förhoppningsvis:p haha..

Nee nu måste jag sätta igång här.. Ha en trevlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback