Besök på min praktikplats & nu helg!

Har varit i skolan idag för ytterligare ett seminarie som egentligen var helt meningslöst. Detta kunde vi lika gärna ha gjort hemma själva på egen hand.

Jag var på min gamla praktikplats i Nättraby idag på förmiddag och det var verkligen heelt underbart..
Jag längtar så jäkla mycket tillbaks så det är sjukt! Så jäkla mycket tips och ideér så fort man kommer dit. Hon är verkligen helt underbar min handledare.. Sedan ska vi inte prata om alla dessa underbara elever, var så jäkla härligt att träffa dem igen.. Jag måste bara dit snaart igen!!!

Lånade böcker av henne till uppsatsen vi ska skriva så jag har ju en anledning att komma tillbaks!;) Det hade även kommit tre nya elever nu också men det var såå roligt att träffa alla och att alla verkligen kom ihåg och frågade hur allt var och hur det gick..

Hon ringde även senare idag på dagen.. Om vikarie i klassen på tisdag? Tror ni inte vi har tenta just på den jävla tisdagen? Hur jävla typiskt är det inte de då?? Jävla skit alltså!!:( Jag hoppas det blir fler gånger..

Fredag & heelg är det nu iallafall! Jag vill ha allting klaart med skolan nu, som kanske inte riktigt kommer att lyckas:p hehe.. Ha en mysig fredag iallafall babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback