Mysdag hos Elin!

Haft en helmysig dag hemma hos Elin & lilla sööta Saga.. Åt frukost tillsammans, drack en massa thé, åt frukt, kollade på film.. "Män som hatar kvinnor" Den var faktiskt kanon bra även om jag faktiskt inte trodde det var från början. Var väldigt skeptisk till den filmen. Men den var riktigt bra...



Vi nattade även Saga två gånger ;p o pratade en massa. Riktigt mysigt hade vi! :) Tack mitt hjärta! ♥

Jag har gjort ris kyckligfilé och currysås idag.. Det var blixtergott och nu är man mätt i magen! :)
Dessutom börjar jag bli halvslö nu också.. Blåbärspajen har gått åt.. Den är fakiskt slut nu:p hehe!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skeptisk? den är ju superbra!! :)

2009-09-24 @ 22:09:11
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback