Överraskning! :)

När man kom hem efter en lååång dag i skolan idag så fick man sig en rejäl överraskning!!Som tur är var det bra överraskningar! =)

Igår låg en present på soffan när jag kom hem..

Idag var det nystädat & en present till på soffan. Med texten
"Till världens sötaste lilla tjej"
med en massa hjärtan runt ;) Du är så sööt mitt lilla gullefjun ;) Jag älskar dig mest av allt! ♥

Haft en lång dag i skolan idag.. Men det har gått bra och det var verkligen två kanon föreläsningar vi har haft idag..
Hur många bra tips och ideér som helst. Pennan fick verkligen glöda i ett antal timmar:p Nu vill man ju bara ut och prova detta nu när man ha de färskt i huvudet.. Men det blir ju värre..

Jag längtar verkligen tills morgondagen, berättar mer om detta sedan imorrn.. Sen har vi dock redovisning i skolan med. Den längtar jag inte lika mycket till:p



Ikväll blir det ljuskväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback