Tisdag förmiddag & redovisning..

Redovisning för hemtentan idag och den ska vara inlämnad imorrn!! Imorgon börjar vi också ny kurs. Hur denna kursen nu ska bli märker vi imorgon!!

Imorrn ska vi också hämta nycklarna och greja! :) Ska bli såå jädra kul att flytta nu så jag längtar som tusan ;)

Kollade in lite på svenska hollywood fruar igår också.. Gaaaah, man retar ju ihjäl sig på deras röster;p
Det måste ju seriöst vara något stort skämt.. Usch och fy säger jag bara. Stackars de små barnen...



Ha en häärlig tisdag mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha. ja de är verkligen helt blåsta. Vilket liv de lever, något som bara är sååååå långt bort från vår vardag. Visserligen är jag inte avundsjuk. Skulle inte vilja växa upp med sådana mammor. :S Puss

2009-09-29 @ 15:47:37
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback