Fredag & heeelg :)

Helgen har precis börjat och det är hääärligt =) =) Har varit uppe i skolan idag och jag var helt död trött imorse faktiskt.. Jobbigt att komma upp..;p

Intressant föreläsning med en massa uppgifter vi fick göra konkret idag.. Hur bra som helst.. Man ska inte lita på någonting som sägs har vi verkligen fått veta idag..

Ikväll är det ju fredag & det betyder fredagsmys!!! ;) Tror jag ska sticka och handla lite gott tills ikväll ;) Dock vet jag inte alls vad;p Har ju faktiskt inte ätit en godisbit på länge förrens just idag.. Och när man väl börjat synda lite kanske man ska fortsätta? Dock var det inte super gott men vad tusan;p haha!!

Nehe, beställning av mat blir det iallafall tillsammans min älskade man!! ;) Men vad är man sugen på? Jag är sugen på någonting men dock har jag ingen aning om vad.. Jobbigt läge de där...  Ha en mysig fredagskväll iallafall med nära & kära och ta hand om varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback