Längtan efter sommaren..

Har varit iväg nästan heela dagen idag sen imorse.. Har varit ute på Senoren en runda och hälsade på =) Bessiebus var hur stor som helst.. Skillnad mot den lilla valpisen som alltid stod och väntade på en utanför bildörren när man kom hem och var så liten och kelen.. Dock var hon lika kelen och busig som innan ;)




En liten nakenfis på studsmattan ;)

Ibland så saknar man sommaren och livet där ute, dock inte nu på vintern;p Men jag är heelt säker på att jag kommer få panik i en lägenhet mitt inne i stan på sommaren.. Jag vill kunna sitta ute i troser och äta frukost varje daaag!!! :)

Jag & fisungen satt i fåtöljen och läste en massa sagor och gosade en massa =)

Sedan storhandlade vi på maxi och nu är det fullt hemma igen!! :) Sedan tvättade vi bilen innan hemresa och nu är jag heelt stelfrusen i mina tassar ;( Har precis ätit tacos nu också.. Dock orkade jag bara en halv ;p Ha en mysig fredag alla där ute!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kan du inte visa fisungens kön också?

2010-11-12 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback