Minusgrader..

Hur många minusgrader som helst ju:( Har varit lite tyst på bloggen idag, har helt enkelt inte hunnit..

Gick ut på förmiddagen för jag tänkte plocka ner allting som har med julen att göra och försökte då hitta några fina vårdukar/löpare.. Hittade inte en enda, gick hem och började plocka en massa..
Så Jim fick springa in på hemtex i Lyckeby för att hämta några där som jag visste att de hade eftersom dom ändå var ute i Lyckeby.. :)

Spenat är det godaste btw ;p

Har dock strukit alla gardiner och hängt upp nya.. Nu står det nya blommor i köket också ;) Häärligt.. Vi har varit uppe i förrådet och grejat, jag har rensat i heela bokhyllan så nu är den lite snyggare också!! :) Träffade en vän på stan med och sen ringde Elin när vi höll på & greja så jag stack ut och träffade henne på stan också.. Trevligt!!

När jag strök så började Jim med smörgåstårta, han har tydligen fått för sig att vi ska ha smörgåstårta imorgon ;) Det kan man ju inte tacka nej till precis!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback