Ny kurs & ny vecka...

Måndag & ännu en ny vecka.. Det innebär en ny termin och nya kurser med nya studiekamrater..
Jag tror det blir rätt bra faktiskt :) Idag var det verkligen och vara uppe tidigt då vi började i Kalmar vid 8 och en jäkla massa snö och en massa oväder var det också :/ Men hann gjorde vi ;)

Det verkar inte vara sådär mycket i skolan, dock så hoppas jag att jag kan verkligen kan jobba så mycket som möjligt den här terminen och verkligen tjäna lite extra pengar för denna terminen som har varit så har det varit väldigt lugnt på den punkten..

Idag har vi varit lite lata med maten och ätit ärtsoppa som vi pratade om i bilen hem och sedan pannkakor efter :) Jag blev sjukt sugen på det nu i eftermiddag ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback