Älsklingsställe..

Bokningen ringde imorse och väckte mig.. Jag bara flög upp ur sängen när jag hörde att jag skulle vara på mitt helt absoluta favvoställe =) =)

Det är såå härligt att träffa alla man jobbat med tidigare.. Dom behövde på onsdag och torsdag med.. Så på torsdag blir det jobb där men onsdag är det verkligen skola som gäller.. Både grupparbete och obligatorisk föreläsning.. Så det var ju lite dumt.. Men de ringde direkt och sa att jag kunde vara där på torsdag eftersom jag kännner barnen sen innan så gjorde de inget att de kom en ny på onsdagen bara så hon skulle ringa och ragga någon annan till onsdagen :/ Helst av allt hade jag velat vara där då med!! ;p

Imorgon är det jobb i skolan igen!! ;) Helt underbart!!



Bytt till sommardäcken på min bil idag, sista bilen. Skönt!! Var en stund hemma hos Ulla och sa hej också!! Fick äntligen mat i mig vid halv åtta tiden ikväll!! Så är det!

Ikväll har dock allt krånglat för mig.. Men nu ska jag nog ta och lägga mitt huvud på kudden och sussa sött, så man är pigg till alla söta små skolbarn imorgon!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu