bara att sätta igång..

nu gick sambon precis så nu är det väl bara att sätta igång med allting hemma..? Orkar man de??
Sista gardinerna ska upp i vardagsrummet då vi köpte sista gardinfästet som fattades idag.. Storhandling har vi hunnit med så nu är det lite välfyllt i kylen & frysen.. Allting var ju tomt igår kväll. Så imorse vaknade man o undrade vad man kunde äta till frukost? ja, flingor? Ne just de, mjölken.. Men gröt då? Nej, just de, mjölken.. Åt en knäcke med smör. Man tager vad man haver eller vad säger man?;)



Nu är iallafall redovisningsdagen över. Det gick bra trots regn och väldig kyla.. Studiegruppen & jag åt på byttan i Kalmar, väldigt mysigt och gott ställe. Dock fick vi slänga i oss vår mat och sticka till vår redovisning lite synd i med att det var buffé och en himla massa gotte..

Vi fick till på måndag på oss att fixa den enskilda inlämningen så man behöver ju inte känna någon panik med denna nu ikväll iallafall!! :) Jag är iallafall dock helt slut idag måste jag säga. Somnade sent och fixat en massa som vanligt. Ne nu får jag nog sätta igång med gardiner och annat innan jag somnar på soffan.

Imorrn är det heelg & valborgsfirande med grillning!! :) Jag ska njuta för fulla muggar =) Men innan dess så blir det jobb..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack

Ja det var mycket skönt!

Ha en bra helg

kram

2010-04-29 @ 20:46:00
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu