Bilder från Mexico..

Jobbat heldag idag.. Började sent men inte kunde jag sova för den sakens skull;p Trivdes som fisken i vattnet och det var verkligen hur mysigt som helst!! ;)

Imorrn ska jag tillbaks till ett kärt gammalt ställe :) Min kompanjon ska vara i Nättraby & jobba ;) Lyx med en timmes rast dessutom;p haha!! ;)

Ikväll har vi varit borta hos Sandra & Stoffe. Dom kom hem från Mexico i eftermiddags :) Så vi åt lite mat tillsammans och kollade alla 400 bilder från Mexico.. Såg riktigt häärligt ut!! Leguaner, krokodiler, jättesköldpaldor, hemlösa valpar, flamingos och mycket mer ;) Riktigt häärliga stränder. Betala för körkort och köra runt full med mopedbil ;) haha!!

Jim fick med sig en cowboy hatt och sedan fick vi en liten tequilaflaska med mask i:p Kommer bild på det imorrn förhoppningsvis :) Shoppa va tydligen billigt där;p hehe..

På hemvägen mötte vi Loyd & Conny av ren tillfällighet.. Satt & pratade en liten stund! Sedan gick vi hemåt.. Nu ska jag göra mig iordning för sängen :) Sov så gott!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu