Filmkväll..

Hade en mysig filmkväll hemma hos Sofie igår.. Vi såg en rolig komedi, var ute och gick en stund med lilla Sallan.. Satt och snackade och åt lite gott ;)


En trött liten Sally, som mer är som ett sött trassel ;) (Bilden lånad från Sofies fb).

Nu är det inte lång tid kvar.. Jag längtar!! ;) Ska bli så otroligt sköönt!! Idag funderar vi på att sticka ut till Senoren en runda och fixa lite.. Jim ska göra klart alla sina ritningar och jag ska plugga och slipa och olja soffbordet hade jag tänkt.. Förhoppningsvis hinner jag en runda till Ronneby i eftermiddag med. Så dagen har mycket att erbjuda idag.. Ha en avkopplande sista helgdag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu