Fullt upp..

Ingen tid till att sitta vid datorn här inte.. Helt slut är man även idag.. Det tar på krafterna vill jag lova ;p

Idag var det grupparbete med brudarna i Kalmar & vi körde genrep av redovisningen vi ska ha på torsdag.. Har nu letat fram mikrofon och ska även ha med sambons jobbarkläder.. Men det gick kanon faktiskt så jag tror nog det blir bra!! :)

Sen blev det ikea tillsammans med mannen! :) Inhandling av en hel massa saker och ännu ett par tusen fattigare.. :/ Men ska man ha de bra så ska man ju ;)

Jim släppte av mig vid min bil och jag körde sen till jysk och blomsterlandet för handling av blommor och sedan till Knamöbler ännu en gång.. Lite mycket pengar har försvunnit på senaste tiden ;p Men fick en ganska bra lön denna månaden så då får man faktiskt leva lite lyx ;)

Paket hade vi att hämta ut och bredbandet har nu kommit så vi har installerat de och packat upp och grejat.. Helt slut. Sen kom Sandra & Stoffe en sväng för att kika på lägenheten också.. Så nu har jag precis skrivit ut alla skolpapper efter att sambon installerade den.. En hel massa blev de eftersom man inte haft skrivare på ett tag :p

Nehe, jag är helt slut så nu blir det nya sängen =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu