Glassiären..

Idag var det premiär av glassiären mellan alla våra tvättmaskiner.. Byte på jysk & rensning av förråd..
Har hållt på hela helgen.. Så jag är verkligen heelt slut :/ Men vi har fått mycket gjort och igår hade vi vänner på vin & wii kväll..

Lämnade öl till Jims farbror efter allt slit också och sedan somnade jag minsann gott efter några glas vin och likör 43 ;)

Har ju varit dött här på bloggen och vi får inget internet förrens tidigast på torsdag så det blir lite lugnt ett tag till..
Hämtat alla fina möbler och det mesta är nu på plats.. Känns såå skönt faktiskt =) =)
Kommer trivas som fisken i vattnet känner jag redan nu ;) Hihi..

Nehe nu ska jag kolla till tvätten som hänger ute & torkar just nu!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu