Jaha..

Besviken kan man säga.. Hur blir det nu då? Hur gör jag? Varför finns inte det som jag vill ska finnas?

Jag ska väl iallafall fixa det förbaskade bordet nu.. Annars har vi varit ute på Senoren idag & grejat. Träffat lilla Nea eller lilla och lilla. Hon är verkligen stora tjejen nu.. Fikade och drack thé hemma hos Pia och Bertil. Jag & Linnea var ute på promenad sen, jag gick och hon cyklade :)

Är dålig på att ta bilder kännner jag.. Måste bli bättre på det där!! Måste fundera en massa just nu och sen blir det en jäkla massa samtal imorgon igen.. Hatar måndagar ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu