Klockan borde stanna..

Alltså det är helt sjukt vad klockan går snabbt.. Jag tycker man hinner absolut ingenting längre.. :p
Idag blev det en sen middag med, vid 19 tiden fick man mat i magen!! Vi jobbade på bra i studiegruppen och jag tror detta blir kanon faktiskt!! :) Hade väldans roligt också!! ;) Föreläsningar efter var dock inte lika rolig och dålig stämning var det också;p

Åkte med min kära sambo hem idag och hans kompanjon.. Sedan blev det handling på maxi! Medans sambon fixade maten (som han gör bäst) så tog jag upp matvaror, plockade in disk & tog tvätten! Samarbeta är bra grejer det där;)

BTW! Idag fick jag ett samtal, ingen aning om vart det kom ifrån.. Tydligen en förskola som var väldigt nöjd med mig och tyckte jag var väldigt duktig så de ringde och frågade om jag ville komma och jobba hos dom!! De hade tydligen kvar mitt nummer eftersom jag varit där någon gång tidigare & lämnade mitt nummer ifall de skulle behöva dagen efter men så blev det ju inte.. Men det var väldigt roligt att de hörde av sig så här långt efter och att de kom ihåg vem jag var ;) Alltid lika roligt att få beröm för sitt arbete =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu