plugg

Ja plugget står mig upp över öronen snart.. Har suttit och grejat mestadels hela kvällen. Vi har en del kvar att göra i lägenheten men sådant som inte kan göras på grund av att saker fattas eller att vi inte har fått sakerna osv.. Skit drygt..

Imorgon är det redovisning i Kalmar med dramatisering som gäller. Jag har packat färdigt de sista så nu vill jag bara få det klart.. Nu är jag lite trött på det hela faktiskt.. Nu vill jag har allt färdigt både med lägenhet och plugg..  Ha en trevlig kväll vett ja, för det har jag med alla papper och böcker ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu