Sötnöt!!

Idag ringde bokningen och väckte mig:p Ovanligt ;) Dock var jag redan bokat utan deras vetskap.. Hade annars fått jobba i skolan.. Hade dock varit väldigt roligt men men :p Helt underbart idag iallafall! Även att jag bara varit där någon gång så trivs jag verkligen kanon.. Kan det ha att göra med att arbetskamraterna är helt underbara!!?;)

De tyckte jag skulle göra min nästa praktik hos dom ;p Hehe..

Slutade tidigt och då tänkte jag att skulle hälsa på morbror, men då är han på utbildning i Växjö. Typiskt!! Så jag tog en sväng till Karlskronamöbler, Elin ringde & frågade om det inte räckte de vi hade beställt?:p Men va fasen, man hittar ju andra saker hela tiden.. Nu har jag fastnat för ett tredje köksbord ;p

Grovstädning & tvättning av min fina bil =) Avfettning, skumborstning, vax och högglans.. Torkade bilen helt torr & sedan blev damsugning och torkning längs lister, pedaler och fälgar!





Så här fin blev min snygging!! ;)


Sedan blev det en snabbis på stan för att shoppa lite. Hittade en massa fina sommarkläder.. Ett nytt linne, en trekvartsärmad tröja, en långärmad och en bikini blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu