Tjockisdag..

Känns som att jag har tjockat mig rejält idag.. Det enda man gör hemma hos mormor & morfar är ju att äta:p Först väldigt god mat med kokt potatis svampstuvning med stek och en massa lök, brunsås, kokta grönsaker, majs och lingon... Gudomligt gott =) Tog dock inga bilder på allt gott!!:/

Sedan blev det kaffe med mandeltårtor, daimtårtor, prinsessbakelser med grädde sylt och påskgodis, kanelsnäckor m.m
Efter kaffet kommer hon ut med 6 olika godisskålar.. Marshmallows, påskgodis, kexchoklad & kolor.. Snacka om man har tjockat till sig eller??:P haha.. Dock är det inte var dag man äter så gott så någon gång går väl bra ;p Dock har jag ju inte ätit allt jag räknat upp då hade jag nog rullat fram för länge sen;p

Trevlig kväll iallafall =) Dessutom vann vi inget på bingolotto ikväll, som vanligt med andra ord. Skitspel!



Har kollat runt på lite sidor om äventyr & spänning och hittade en massa som vanligt:p Hittade också en rolig kommentar om det:p Hur dumt var inte detta då:p haha!!

Är det farligt?

Naturligtvis är det farligare att hoppa ut från ett flygplan än att stå kvar på marken.


Nån gång så ska jag göra detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu