Yeees!

Det går framåt, ääntligen =) =)
Hoppas allting ordnar sig till det bästa.. Igår satt jag iallafall och pluggade ett antal timmar och har kommit en bra bit på väg just nu!! Nu är det mycket med grupparbete och allt annat som ska fixas..

Nu har vi precis tagit ner precis allting förrådet eller ja, nästan allt iallafall!! Jag ska nämligen jobba ett par timmar imorgon på eftermiddagen.. Skönt som bara den iallafall!! ;)

Nu ska jag nog ta och försöka packa någon kartong till för att sedan fortsätta plugga.. Mitt liv är roligt just nu..Har inget socialt liv överhuvudtaget..

Min kära vän Elin & jag har inte träffats på mega länge och inte heller gamla studievännner och jag.. Börjar sakna dom lite.. Men jag lovade henne att vi måste försöka klämma in en fika snart!

Ja, spännande liv jag har just nu som sagt!! Nehe, åter till kartongerna & böckerna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu