blåbärsskog, grillning, havet & film...

Har hunnit med en heel massa idag faktiskt.. Att man kan hinna så här mycket på en och samma dag :) Livet är bra härligt.. Jobbade hela 4 timmar idag;p

Blåbärsskogen med Camilla..
Fick ihop nästan 2 liter blåbär. Inte illa detta ;) Dock hade jag väldans ont i huvudet när jag kom hem. Blev grillning tillsammans på vår uteplats med Niklas & Camilla sedan ;)

Har ju ingen mobilkamera så har faktiskt inte tagit några bilder alls :/ Väldigt illa..
Tog en värktablett i sen i eftermiddag och somnade en stund på uteplatsen som var väldigt skönt och jag trodde att jag vaknade upp i sängen när det var på stengolvet där ute?:p Då är man trött ;)

Hämtade upp Mia för en sväng ut till havet & mys! Konversation i bilen mellan oss:
Jag: "Jag tog en kortlek med mig :)"
Mia: "Vad bra. Jag tog lite kex faktiskt."
Jag: "Jaha vad bra för jag tog päronsaft.."

Hur kan man klaffa de helt perfekt då?;) Det är nog bara vi som kan de ;p haha! ;) Satt och spelade kort och kollade in solnedgången :) Satt där väldigt längre tills vi beslöt oss för att packa ihop.. Hem och slänga sig i duschen för att sedan dricka två glas vin, äta popcorn och kolla på film med Mia & min käraste! ♥

Tack för en fin kväll alla människor som varit med! I love you all! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaha okej, vilken tur! ;)

2010-08-11 @ 09:52:16
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu