fel fel fel fel

Var pigg och glad när jag vaknade imorse vilket senare blev en täppt och snorig dag.. Någonting är det som jag inte tål alltså.. Har legat på soffan och halvsovit större delen av dagen.. Men nu är allting bra igen? Skit konstigt är det alltså..

Sambon håller på att baka en sats kanelbullar till ;) Har precis satt på grillen och ska grilla några korvar tänkte vi;) Det är ju inte så länge till man kan göra det nämligen!! :/

Idag blåser det dessutom storm ute.. Jobbet ringde men jag tackade faktiskt nej, kände att jag inte ville stå där och snora med barnen;p ne, kolla till grillen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu