Försäkring & dagens bästa..

Inte ofta man pratar med så trevliga människor när man ska ringa o fråga och typ klaga på någonting..

Jag har helförsäkring på den gamla hondan jag köpte så det känns lite onödigt när dom dragit 1500 spänn för mig på bara försäkring på något jag inte ens använder.. :/ Dessutom kan man inte ändra de förrens om ett år..

Efter några minuter ringer killen till mig igen och säger:
Jag har kollat lite på det här och jag vet själv hur det är med försäkringar eftersom jag är något år äldre än dig och sen när du inte använder den heller. Så jag tar och fixar detta så du bara får trafik på den.. Hur snällt & bra som helst ju! :)

Så han får dagens ros av mig idag! ;)



Varit på en promenix med Camilla precis.. Jätte härligt.. Senare kanske det blir bad med Mia.. Får se vad vi känner för ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu