Första dagen..

i skolan idag.. Väldigt förvirrande måste jag säga.. Tre olika grupper med två schema.. Men det ska nog gå bra detta!! :)

Jag har blivit cp i näsan igen.. Fattar verkligen inte vad de e.. Fick en allergitablett av min studiekompis idag. Hjälpte det då? Ne, som vanligt med andra ord..

Kursen verkar rätt intressant faktiskt på tal om inget! Så det är nu bara de första två veckorna det blir skumt här men sen ska det gå bra :)

Jag har ätit potatis & broccolisoppa med två knäcke idag!
Sambon har åkt ner till Lund och jag fick inte säga hejdå ens. Men han lämnade en söt lapp på bordet istället;)

Ikväll blir det bara soffmys, är redan jätte trött:p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu