jobb & dödstrött.

Det blev jobb idag på två ställen.. Ett av mina favvoställen och ett nytt ställe så det funkade väl ganska så bra iallafall! :)

Kollade på fångarna igår tillsammans med Mia.. Vilket var jätte mysigt! :) Åt nybakade bullar med kall mjölk! Senare poppade vi även lite popcorn!

Hum. Jag undra varför man inte kan säga saker direkt istället för att det ska bli missförstånd?:/


Det blev dock en sen natt så nu är man faktiskt väldigt trött. Blir nog hemmamys eftersom det blåser storm ute idag! :/

Imorrn hoppas jag på en lunch med Elin för det var alldeles för länge sedan vi träffades nu.. Men jag tror nog att vi ska få ihop det dom timmarna hon är ledig ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-25 @ 17:12:22
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cissi

Härligt! :) Jo det är helt okej med mig! :D

2010-08-25 @ 17:31:47
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu