Mysdag..

har varit ledig idag så har inte blivit så mycket blogg :p

Bakade bröd så fort jag vaknade
och körde mot Ronneby & träffade syster & mamma en sväng.. Sen vidare mot mormor & morfar och hanna hjälpa mig att tvätta av bilen hos dom och sen bjöd dom på gott fika :)

Lämnade ett bröd hos mormor & morfar och ett hemma hos morbror.. Mysigt! ♥

Långpromenad & film tillsammans med Mia ikväll. Tack för en helmysig kväll hjärtat!

Nu ska jag ta & krypa ner till min fina sambo som ska upp vid halv fem imorgonbitti igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu