Nästsista dagen..

har jag jobbat idag.. Känns lite speciellt och konstigt dock! Vissa arbetskamrater är väldigt goá och speciella och jag kommer saknar många utav dom! Även vårdtagarna är för härliga och jag har sagt hejdå till många jag varit hos idag och det känns också lite konstigt.. Nästa sommar man kommer kanske de inte ens finns kvar :/

Något väldigt roligt jag fått uppleva idag hos en av våra tanter som är en av de äldsta, 94 år närmare bestämt. Hon var helt röd på näsan när jag kom imorse och undrade vad hon hade hittat på. För det såg nästan ut som någon hade slagit henne.. Nej, då hade hon fått för sig att hon skulle trycka ut pormaskar på näsan?;p Hur roligt är inte detta då?;) Hon är så söt så det är sjukt! :) Hon tyckte hon behövde de tydligen.. ;)

Bjöd på lite kanelbullar och annat eftersom det var sista gången jag jobbar med dessa människor.. Sorgligt..

I helgen är det Sailet i staun!! :) Blir en runda in ikväll i öltälten & lyssna på banden som spelar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu