Semester?

Trodde att jag skulle få lite semester nästa vecka innan allting drar igång då jag jobbar sista dagen på lördag i Ronneby! Men icke ;) Nästa jobb ringde och hade några dagar uppbokade för mig nästa vecka.. Dom vet ju att jag slutar mitt vik nu i helgen också så det hade dom full koll på ;)

Så nu är man uppbokad nästan hela veckan med dom älskade små barnen!!

Jag längtar verkligen & tycker faktiskt det ska bli hur roligt som helst!! :) Även att jag inte får någon som helst semester eller ledigt.. Ja någon strödag här & där har jag ju faktiskt varit ledig och det räcker gott och väl för mig!! Jag är så lycklig!! :) Det är verkligen livet detta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu