Shopping..

Måndag & ny start på veckan..

Det blev en vända till stan ganska så tidigt.. Inhandling av diverse saker så som ett par inlines som jag ska ta & börja ut och åka med tänkte jag! ;)

Två par basplagg från hm. En randig tröja, en svart munkjacka och till sist en väldigt väldigt snygg kavaj ;) Köpt en vit vas från enkla, så nu står äntligen våra ljusgrenar i en "normal" vas..

Jag har en väldigt skön vecka framför mig =) Den ser jag fram emot! ;)
Ska fixa med både det ena och andra och det ska bli mysigt! :)

Det förvånar mig snart ingenting hur vissa människor bara nyter göra på ett visst sätt? Fattar dom inte hur det syns utåt? Skrattretande faktiskt ;)

Ha en trevlig ny start på den nya veckan mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu