sjukling..

Igår jobbade jag hela dagen också och jag måste säga att det var nog den jobbigaste dagen på väldigt väldigt länge.. Fy tusan vad jag bara ville hem & sova..

Fick allafall stanna kvar till 15.. Satte på mig myskläder och la mig i soffan. Därifrån rörde jag mig inte igår på hela kvällen.. Det var väldigt skönt och jag vilade en massa.. Vi såg även Die Hard 4 igår som varade till halv ett inatt.. Men man är uppe och har ätit frukost och nu ska jag snart bege mig in till stan..

Någonting jag undrar över är vart sommaren tog vägen??
Det är grått och jätte regnigt ute :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu