Snorunge..

Börjar tro att jag är allergisk mot någonting alltså.. Blev lika förkyld igår som härom veckan.. Skit skumt är det. Kunde typ inte andas, låg och snorade och hade mig..

Igår hade vi hemmamys med hemmagjord pizza:) Sedan skulle det ju tydligen vara en massa bråk i Ronneby med en massa olika gäng och skit så man skulle hålla sig inne sa dom..? Jim trodde ju de va fejk så han var ju tvungen att åka ner och kolla sen igår kväll.. Men där var lugna gatan. Så det känns som att någon bara spridit ut en massa falska rykten. Sen är det ju så med att man får sms av alla och då sprids de som löpeld.. Ne, man ska nog inte tro på allting som står om man inte sett det med egna ögon först.. Men så är det ju alltid..

En massa gotte som vi hade under Sailet helgen! ;)

Så vad händer idag då? Har legat på soffan och känt mig allmänt hängig.. Ätit grötfrukost & druckit thé :) Nu blir det lite pluggande skulle jag tro.. Måste, måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu