Torsdag..

Det går med stormsteg mot helg och min jobbhelg med andra ord.. Men det ska nog gå bra det också!!

Jag har ju snart bara en ynka vecka kvar på schema och det ska bli så sköönt sedan faktiskt! :) Jag längtar som bara den!! ;)

Igårkväll när jag jobbade så var det ändå rätt skönt, ena tanten var ute och grejade med sina blommor så jag hjälpte henne att hämta vatten och vi gick runt i hennes trädgård och kollade :) Det andra paret jag var hos så fick jag läsa en massa frågor som man har ställt till barn om giftermål bland annat.. Eftersom deras barn är fritidspedagog och det var ju hur roligt som helst att läsa. Så vi skrattade en del! ;)

Kanske blir det något sånt här mumsigt snart igen? Sugen blir man iallafall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu