Trevlig Sailkväll..

Grillade, åt gott, spelade pyramiden och hade trevligt..

Vi hann ju aldrig öppna det som vi skulle äta dock.. Men morötter, gurka och två dipper blev det iallafall..
Hade en väldigt mysig och minnesvärd kväll. Åkte till öltälten och dansade en massa :) Jäkligt bra musik också tyckte jag.. Träffade lite vänner där och vi gick vidare mot playbar som knökfullt så vi valde pm istället innan bussen gick hem.. Pyramiden spelades i lag då jag & Mia fick de flesta klunkarna iallafall kan jag tycka ;p

Var hemma vid 05.30 imorse:p Så tröttheten kommer nog snart skulle jag gissa på :) Bilder kommer att läggas ut vid ett senare tillfälle då jag själv typ inte tog några bilder alls;p Ha en trevlig söndag.. Vi får se vad vi tar och hittar på här hemma!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu