Chili con carne..

Har ätit chili con carne med ris precis och ska strax ner i tvättstugan igen..

Jim har övat mig ännu en gång på allting om forntiden.. Hum jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra mer? Känns som att jag kan detta nu.. Behöver man plugga mer, och isåfall på vad?:P Nu när jag verkligen har tid till att plugga så verkar det inte gå ändå:p hehe.. Men jag vet inte.. Man lär ju säkert få en black-out på torsdag.. Skulle ju inte förvåna mig ;p Men detta tror jag faktiskt att jag kan nu.. Allting som jag har pluggat på nu iallafall.. Finns väl något enstaka jag får rabbla några gånger till så sitter det nog ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu