Dålig energi...

Jag blir så jävla trött.. Orkar lägga ner en massa energi på en människa som inte ger en ett jävla skit..? Varför? Ännu en gång är någonting förstört, men visst ja.. Det är ju jag för jag kan ju faktiskt inte göra på de sättet.. Hade visst glömt de totalt...?! Alltså va?!

Jag orkar inte med det helt enkelt.. Var sugen på att baka innan men hade ju inget smör och orkade fan inte gå o handla de så de får nog bli imorrn istället.. Började rensa innan och sen duschade vi så det har fan inte blivit något plugg. Varför kommer man alltid på saker att göra istället för att plugga? Man har alltid en massa undanflykter;p Konstigt tycker jag ;) Nehe om jag ska läsa lite nu kanske innan man blir för trött ;p haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu