Föreläsning om samhällskunskap...

Denna dagen gav dock inte särskilt mycket, så egentligen kunde vi lika gärna varit hemma kändes de som.. Tråkigt när det blir så men sådant vet man ju aldrig innan..

Ska plugga lite idag hade jag tänkt.. Läsa lite i böcker och anteckningar till tentan.. För jag hoppas ju på jobb imorgon ;) hehe..

Dessutom ska det tydligen komma in ännu en snöstorm nu i veckan..:/ Usch, nu är jag trött på allt som har med kyla och snö att göra. Nu vill jag verkligen ha lite sol & värme här hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu