Fredag & heeelg..

Jobbat heela långa dagen idag och det har varit såå roligt.. Träffade en jätte trevlig tjej så vi snackade en massa :) Riktigt roligt har det varit.. En massa snack om jobb & utbildning och det jobbade också en rätt rolig kille där vi var idag ;p hehe roligt man kan ha ibland ;)

Sedan bar det sedan av på annat jobb i eftermiddag, avdelning med tre barn och fick höra en massa förlossningsberättelse.. Vi gick sen in på lilla sidan där vi fortsatta prata och där sedan de andra små vaknade till liv..

Har också hunnit med att ringa en massa samtal idag, det skiljer sig rätt rejält mellan Ronneby & Karlskrona kommun kan jag tala om.. Att det är sådan skillnad när det ligger så nära ändå.. Ja vi får väl se hur det blir helt enkelt.. Vad man får och vad man tar..



Ikväll är det let´s dance eller shit det har ju redan börjat ser jag på klockan.. Kom hem sent i eftermiddag & ikväll har vi gjort köttgryta till middag.. Hur gott som helst!! ;)

Nu ska jag bara njuta av att helgen är häär och att jag är leeeedig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu