Fredag & heeelg..

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och det gick kanon idag.. Åh, det är så jäkla roligt att vara där på fritids med dom och de man jobbar med är verkligen heeelt underbara.. Man kanske tom skulle ha praktik där nästa gång?;) Alltså nu finns det faktiskt flera ställen jag vill ha praktik på så jag vet inte alls vart jag ska önska sedan. Dock är det ju faktiskt ett litet tag till.. hehe ;)

Pratat med en på universitetet också idag, ska kolla upp detta och sedan får vi se hur det går ;) Jag har också blivit antagen till ett annat projekt med skolan.. Frågan är om man ska iväg på det.. Hade dock varit roligare om man hade känt några som skulle hängt på.. ;)


Blev lite sugen på paj nu med:p Åh.. Ska ju inte äta en massa gott;p Det är svårt de där.. hehe.. Nehe, ha en trevlig fredag mina vänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu