Handling & jobb..

Har jobbat även idag heela långa dagen. Men det har varit bra som vanligt :) hehe.. Trivs som tusan med de små barnen ;) Dock lite jobbigt när inte många kan svenska alls :/ Imorgon blir det iallafall skola och sedan blir det plugg och sedan ska vi nog baka bullar imorgon!! ;) Ja eller vi kanske behöver svärmors bakmaskin isf. Blir ju typ lättare då.. Har varit en lite sväng på lindex med ikväll o lämnade tillbaks underkläderna och sedan var jag o handlade en sväng på cityhallen..

Så ikväll åt vi supergod kvällsmat med kokt ägg och blixter god skinka. Jim skulle ju ha risgrynsgröt som vanligt;p haha. Att han inte tröttnar någon gång?:p


Jag tröttnar dock aldrig på ägg ;)

Pratade med min älskade mormor idag också!! Min söta gulligull Elin ringde idag med ;) Längesen vi pratade nu ju;p Så där gick hela min rast typ ;) hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu