Jag vill ha.....



en mysig brasa att sitta framför nu... ♥ Idag har vi haft studiegruppsarbete.. Bestämt oss för att vi ska jobba med stenhuggeriet som fanns på Tjurkö.. Det låter faktiskt väldigt intressant och det ska bli roligt att göra något temaarbete som ändå ligger här i våra krokar :)

Vi var nere på blekinge museum och fortsatte sedan på Grevaregården.. Vi fick faktiskt en hel del fakta så nu ska vi vara bena upp allting och sedan börja jobba i det.. Det kommer bli ett intressant arbete tror jag :)

Sedan var vi iväg & handlade, kollade på soffor, datorer osv.. :p Hittade ingen dator men jag tror att jag har bestämt mig nu iallafall ;) Vi var inne på mio möbler och kikade lite.. Jim skulle ju naturligtvis fastna för en massa lyxiga biofåtöljer ;p

Sådan här fastnade jag för ;) Men det blir senare när det handlar om hus och det får dröja något år till iallafall.. Vi har lagat en god middag och sen har jag pratat med mina sööta mormor i över en timme!! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja idag har vi varit riktigt kulturella!

2010-02-24 @ 22:50:33
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu