Jobb jobb..

Det är roligt att jobba med barnen och jag kan ärligt säga att jag heelt glömmer bort skolan och att plugga på ett tag.. Jag är så sugen på att bara börja jobba nu och inte plugga alls.. Jag vill bara komma ut just nu känner jag.. Jag vill inte alls plugga längre;p Men om man ska få bättre lön lär man väl få stå ut knappt 1,5 år till antar jag...

Träffade en tjej på skolan idag som har gått barn och fritid och jobba där varenda dag, och hon har verkligen jobb varenda dag också.. Hela nästa vecka också så skulle hon vara på fritids och i särskolan vilket jag hade tyckt varit jätte intressant.. Jag lär ju inte få så jäkla mycket mer betalt än henne och dessutom får jag en massa lån.. Orättvist tycker jag:p

Imorrn blir det skola så nu ska jag fixar inför morgondagen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig hjärtat mitt <3

2010-02-02 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu