Melodifestivalen & Eringsboda Brunn..

Igår var en riktigt häärlig och mysig dag.. Jag var en runda inne i stan och letade efter stövlar och hittade ett par riktigt fina till ett bra pris dessutom :)

Sedan tankade jag och åkte o handlade lite i Lyckeby för att sedan åka vidare till Rödeby till familjen Lundkvist/Svensson :) Linn var också där o hälsade på med sin lilla Pontus som bara växer och växer.. =) Tack för en mysig dag tjejer!! ;) Det var såå mysigt att se lilla Saga kunna gå/springa runt. Jag har ju inte sett det förrens nu.. Lilla fisen sprang som bara den ;) hehe!! Men det gäller att man verkligen har koll för rätt som det är så säger det pang i golvet ;p

Jag begav mig sen till Nättraby för att hälsa på hos Jocke & Jim i garaget.. Där det hade druckits lite väl mycket kan jag tycka ;) hehe... Jocke var död trött så han gick in o deckade vid åtta medans vi körde hem..

Vi mös till en massa gott jag hade köpt till melodifestivalen på tv..


Det var helkassa låtar och jag förstår verkligen inte hur faan dessa kunde gå vidare.. Salem Al Fakir eller vad han hette var ju verkligen ingen melodifestival låt och Ola är ju fan bara för mycket, det är liksom ingen barntävling vi har.. Han känns lite som 14 år och verkligen ingen schlagermänniska precis.. Nej usch & fy..

Jag fick sms om att morbror & Marita som att vi skulle åka upp till Eringsboda ändå.. Klockan började gå emot över halv tio och vi funderade på om det var någon mening.. Sedan sa vi att det är ju lite billigare om vi bara gå ut här och sätter oss någonstans och ta en drink liksom :)

Sedan fick jag sms av Denise också och då skulle de också upp och undrade om vi skulle ses där;p Men faan 700 spänn för bara inträde och bensin och sen när jag sålde min biljett också;p Kändes ju lite onödigt.. hehe..

Men det är ju inte ofta vi är ute heller, så vad faan. Vi slängde på oss lite snabbt och sen körde vi vid tio tiden.. haha.. Helt oplanerat.. Hämtade upp Loyd i Fridlevstad också...


Sedan var vi äntligen där och fy tusan vad folk det var.. Alldeles för mycket skulle jag vilja säga. De hade sålt 3500 biljetter hörde jag. Men det var liksom för jävla trångt överallt och man kom precis ingenstans..

Dansade bugg med morbror och Marita :) Sedan dansade jag med svärmors Lasse som också kunde bugga ;) hehe. Visste inte jag juh.. ;) Träffade en massa gamla vänner som jag inte hade sett på flera år och det var hur kul som helst!! :)

En kväll som var helt oplanerad men som faktiskt blev hur jäkla bra som helst.. ;) Fick med mig Jim upp på dansgolvet också så det var hur bra som helst.. Sista dansen blev ändå med den finaste som finns!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu