Middag hos svärmor..

Har jobbat idag och fick en ganska kort dag vilket var skönt så jag sa faktiskt att jag ville vara ledig nu i eftermiddag.. Kände att jag behövde det. Är helt slut, hade nog kunnat somna nu tror jag..

Så vi åkte upp en runda till svärmor för att äta lite middag och det bjöd på kotlett, rotfruktsgratäng och pommes =) Jätte gott.. Sen lånade vi hennes assistent med så vi kan baka en massa bullar under morgondagen!! ;)

Skulle träffat Elin med idag och sen skulle jag ut med en vän ikväll. Men jag är inte alls sugen på att gå ut.. Vet inte varför. Känns som att jag har kommit över det där med att gå ut:p Dessutom är det inte roligt i snöstorm heller. Det är ju faktiskt mycket trevligare till våren/sommaren när man kan sitta ute och grilla och dricka lite och mysa ;)



Jag är sugen på att bara sitta hemma och mysa med tända ljus och en bra film för det är faktiskt fredag och jag har jobbat och pluggat precis hela veckan..
Då behöver man ta det lite lugnt på fredagkvällen ;p Ja, jag börja också bli en hemmatjej helt enkelt och det är då inte fel ;) Dessutom har de ju faktiskt varnat att man inte ska gå ut i onödan ikväll/inatt ;p

Tackar iallafall svärmor & Lasse för super god mat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu